Salı, Eylül 27, 2016

Red Velvet Russian Roulette İncelemesi

Selam,geçtiğimiz günlerde Red Velvet cameback yaptı ben onula ilgili fikirlerimi söyleyeceğim hadi başlayalım..
Soldan sağa isimleri Wendy ,Joy, Yeri , Irene, Seulgi
İlk önce saçları SM yeter her seferinde saçlarını boyatmayı bırakmalısın kel kalcaklar .
Wendy normal bildiğimiz renk işte ama Wendy bu saç sana çok yakışmış bence böyle kalmalısın.

Joy güzel de değil gibi yanı diplerindeki sarı çok güzel ama uçları neyse bu renk seni açmış diyorum.

Yeri ay bu ne güzellik Yeri bayıldım ölücem aşık oldum muhteşem sakın değiştirme ölene kadar kızıl ol çok ciddiyim çooook güzel olmuş.

Irene albüm fotoğraflarında pembe saçlı bazılarında mor ben moru sevdim bence çok hoş duruyor gümüşümsü gibi falan neysem.

Seulgi biasım sana ne yaptılar cidden ya çok turuncu olmuş ya  üzdün beni aslında sen değilde kuaförün..


Red Velvet sitesine gidip Gallery bölümüne gidip albüm resimlerini bulabilirsiniz.
Klip güzeldi değişik ve komikti ben sevdim baya sevdim şarkıda güzel bağımlılık yapıyor hoş bir ritim Yeri'nin partı çoğalmış iyi olmuş kız kendini göstermiş (Bunu bir arkadaşımdan aldım)Bir rap eksikliği aldım oysa Joy Irene ve Yeri rapçı ??!!



Bu yazıyı yazalı baya olmuştu ben yayınlamaya karar verememiştim artık verdim ve yayınlıyorum ....
saçmalamalarıma devam.....
okul nasıl millet?
Beni TEOG sitresi bastı bir gidiyor bir geliyor....
diyecek bir şeyim kalmadı hadi by by...
tamam ciddi saçma bişi oldu orası boş olduğum ve olaylar olunca okul ile ilgili bir yazı yazmayı düşünüyorum, haftaya bu günlerde W incelememide yayınlarım ...
gitsem iyi olacak blog yazacak havaya giremedim
kendi kendime konuşuyorum...
Diğer Yazıma kadar beni bekleyin...

2 yorum:

  1. Son zamanlarda kpoptta moda sarı saçın ucunu daha da sarı yapmak . Kızların saçları güzelmiş özellikle gri gibi olanın saçını çok beğendim . Kardeşimde teoga çalışıyor kız delirecek , öğretmenler fazla abartıyor sanki üniversite sınavı .

    YanıtlaSil
  2. aynen çok güzel saçları ,beğendiğin kişi Irene. evet baya abartıyorlar ama iyiliğimizide düşünüyorlar jfhgfh

    YanıtlaSil

Tartışma , link , reklam ve küfürlü yorumları asla ama asla yayınlamıyorum

Tasarım: Şevval